Lite om köket

Det är så typiskt mig. Går all in, startar upp den här bloggen och lämnar den i tystnad. Men det blev lite mycket där ett tag så jag behövde andas lite. Från och med nu kommer det mest att handla om vår nya lägenhet som vi har fått tillträde till. Tjohoo. Köket behövs bytas ut, och vi har bestämt oss för ett platsbyggt kök från Kulladal. För någon vecka sedan besökte vi showroomet i Malmö. Det är under uppbyggnad men man kan redan nu få en känsla för vilket fantastiskt hantverk dessa kök är. Jag har hela tiden varit inne på ett riktigt mörkt kök i grått och Adam har blandat några förslag till oss. Vi får se om det blir ljust eller mörkt. Köket kommer att målas i linoljefärg och jag är så himla spänd på att få se det live om några veckor.

Nu är det iallafall fredag och vi ska snart åka bort till lägenheten och kika hur långt målaren har kommit. Lika spännande varje gång (läs dag).

Vi ses snart igen. Kram på er.

6 svar till ”Lite om köket”

  1. Så himla kul att få följa er på denna resa🌟

    Gilla

    1. Så himla kul att du vill hänga med!⭐️

      Gilla

  2. Det kommer bli sååå fint!

    Gilla

    1. ja nu längtar jag!🙌🏻🌼

      Gilla

  3. Så spännande det ska bli att följa! Vi är också på väg från hus till lägenhet, men med syfte att skala ner. Under året som kommer ska vi sälja av saker innan vi (två vuxna och tre tonåringar) flyttar till en nyproducerad fyra som vi gör om till en liten femma.
    Jag blir dock galet avis på ditt kommande kök! Sååå snyggt, det kommer bli! Och blir det ljust eller mörkt? 😉

    Gilla

    1. det var en nyttig resa att gå från hus till lgh. så skönt att inte ha så många saker. nu flyttar vi ju till större, men det finns inte så mycket förvaring – så förhoppningsvis kan jag hålla det lite avskalat✊🏻😉.
      Lyxigt att flytta in till helt nytt som ni gör!
      & köket blir ljust, det trodde jag inte!🙊😉

      Gilla

Lämna en kommentar